Kontakt
Fr o m 1 november behöver du som kund bara använda ett telefonnummer för att komma i kontakt med oss, oavsett var i landet du befinner dig och oavsett ärende: 010-810 92 10. Via ett menyval kommer du till rätt personer i Feelgoods kundcenter.
Våra tidigare telefonnummer kommer fortsätta att fungera men successivt fasas ut. Om ditt företag har ett eget telefonnummer till Feelgood så fortsätter ni använda det.
Bokningar och frågor om hur vi kan hjälpa ditt företag
Feelgood
Kontakta i första hand Feelgood nära dig för bokningar och liknande frågor, här hittar du telefonnummer och mejladresser till alla våra Feelgood-enheter. Är din organisation redan ansluten till Feelgoods webbportal? Behöriga beställare klickar då här för att logga in och beställa. Om du är intresserad av hur vi kan hjälpa dig och ditt företag kan du också fylla i vår intresseförfrågan här på webben.
Alna
Vid frågor kring skadligt bruk ska du kontakta Alna, här hittar du deras kontaktuppgifter. Du kan också fylla i vår intresseförfrågan här på webben.
Andra frågor
Pressfrågor: besök vårt pressrum
Fakturafrågor: Har du frågor angående en faktura ber vi dig kontakta den referens som står på fakturan.
Tekniska frågor: Har du tekniska frågor kring våra digitala tjänster, mejla tekniksupport@feelgood.se.
För allmänna frågor som inte täcks av direktkontakterna ovan, mejla oss på info@feelgood.se.
Hitta till oss
Adresser till alla Feelgoods enheter
Feelgoods huvudkontor
Besöksadress:
Linnégatan 87 A
115 23 Stockholm
Postadress:
Box 101 11
100 55 Stockholm
Telefonnummer till Feelgoods administrativa huvudkontor: 08-545 810 00