Hur ombokar eller avbokar jag en tid?
Arbetsgivare som har tillgång till webbportalen, kan av- och omboka om vissa tjänster där. Ring oss annars på 010-810 92 10 (vardagar kl 8.00-17.00).
Medarbetare kan av- och omboka vissa typer av bokningar i Feelgoodappen. I appen ser du om besöket går att boka av/om direkt i appen eller om du behöver ringa oss, och du ser även avbokningsreglerna. Om avbokning sker för nära inpå besöket utifrån era avbokningsregler kan du behöva kontakta din arbetsgivare för nytt godkännande. Om du är osäker, ring oss på 010-810 92 10 (vardagar kl 8.00-17.00).
Vi har inte möjlighet att hjälpa till med bokning, avbokning eller ombokning via e-post, utan vi hänvisar till webbportalen, Feelgood-appen eller telefon.
Om du besöker oss via din sjukvårdsförsäkring så kan du boka om eller av i Kuralink, alternativt kontakta ditt försäkringsbolag.