Det är tråkigt att vänta på svar!
Det tycker vi på Feelgood också. Det värsta med väntan är att man inte vet när man kommer få svar eller om man mejlat rätt adress. Framförallt inte om svaret dröjer. Det är två utmaningar vi har sett när kontakten med dig som kund sker via våra enheters direkta mejladress istället för via centrala samordnade kanaler.
Vi vill ändra på det, både för att inga beställningar ska hamna mellan stolarna och för att du som kund ska känna dig säker på att vi tagit emot din beställning. I webbportalen får du alltid en direkt återkoppling på att vi tagit emot din beställning, du kan känna dig trygg med att vi snart har en tid för att ta emot dina medarbetare, och vi kan följa beställningen hela vägen till bokning.
För att förbättra din upplevelse som kund tar vi från och med nu emot och samordnar alla beställningar centralt via webbportalen, central bokning och rådgivning per telefon och via appen. Dessutom innebär en central kontaktväg med beställningar att vi har bättre styrning mot GDPR-krav.
- Chefer och HR beställer tjänster via webbportalen (öppet dygnet runt, året runt) eller ringer oss på 010-810 92 10 (mån-fre kl. 8-17) för rådgivning och bokning direkt. Använd gärna vår uppskattade callback-funktion när många ringer samtidigt.
- Medarbetare, som bokar tid ringer oss på 010-810 92 10 (mån-fre kl 8-17) för att boka/omboka/avboka en tid. Många besök kan också av- och ombokas i Feelgood-appen, direkt i mobilen.
Ni kan också alltid nå oss via vårt kontaktformulär. Vi har även en uppskattad del på vår webb där vi samlat svar på våra vanligaste frågor.
Vi kommer succesivt under 2026 ta bort hanteringen av bokningar via våra enheter. Att vi koncentrerar beställningsvägarna på detta sätt innebär:
- Snabbare och effektivare hantera era ärenden och du kan vara trygg med att vi har tagit emot din beställning.
- Att du som kund alltid får bästa möjliga hjälp och av rätt team direkt.
- Ökad tillgängligheten och minskat beroendet av att en enskild enhet ska återkomma.
Ni är viktiga för oss och vi uppskattar vårt samarbete. Är ni flera som beställer och bokar tjänster i er organisation ber vi er att informera berörda chefer och medarbetare om de uppdaterade kontaktvägarna.
Om du har frågor eller funderingar kring detta är du självklart välkommen att kontakta din kundansvariga.