Hoppa till huvudinnehåll

Hur vet jag om min tid har avbokats?

Om Feelgood behöver avboka din tid söker vi dig per telefon i första hand. Om du har ett telefonsvarsmeddelande som bekräftar att vi kommit rätt eller vi haft tidigare kontakt med dig på numret lämnar vi ett meddelande. Når vi dig inte per telefon kan vi komma att mejla och/eller sms:a beroende på vilka kontaktuppgifter vi har till dig. Ofta ringer vi från ett dolt nummer.

 

Fråga Område
Hur får jag länken till mitt videobesök? Besök hos Feelgood
Hur hittar jag till mitt besök hos Feelgood? Besök hos Feelgood
Hur vet jag om mitt besök är digitalt eller fysiskt? Besök hos Feelgood
Var hittar jag min bokade tid?  Besök hos Feelgood
Hur kan jag beställa tjänster och boka besök hos Feelgood? Beställning och bokning
Hur nära inpå besöket kan jag avboka min tid? Beställning och bokning
Hur ombokar eller avbokar jag en tid?  Beställning och bokning
Hur vet jag om min tid har avbokats? Beställning och bokning
Vad kan man boka själv - måste chef/HR godkänna? Beställning och bokning
Vad och vem avser fakturan? Fakturor
Varför skickas inte fakturaunderlaget med fakturan? Fakturor
Vart kan jag vända mig med fakturafrågor om jag inte hittar svar här? Fakturor
Vi vill ändra faktureringsrutin, hur gör vi? Fakturor
Vilka faktureringsalternativ har Feelgood? Fakturor
Vilka hos oss har tillgång till Feelgoods webbportal? Kund hos Feelgood, Fakturor
Hur blir jag kund hos Feelgood? Kund hos Feelgood
Hur hittar jag e-postadress till min Feelgood-enhet? Kund hos Feelgood
Vilka hos oss har tillgång till Feelgoods webbportal? Kund hos Feelgood, Fakturor
Vilken fakturaadress har Feelgood? Leverantör till Feelgood
Vad menas med skadligt bruk, missbruk och andra liknande begrepp? Tjänster
Vilka tjänster erbjuder Feelgood? Tjänster
Var kan jag anmäla mig till Feelgoods utbildningar och webbinarier? Utbildningar
Vilka utbildningar erbjuder Feelgood? Utbildningar